۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۸۰۱۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

صحنه گردانی مزدوران آمریکایی و هم پیمانانش در عملیات تروریستی کابل 

صحنه گردانی مزدوران آمریکایی و هم پیمانانش در عملیات تروریستی کابل 
مازندران - حجت الاسلام شکریان با محکوم کردن حمله انتحاری در کابل، گفت: صحنه گردان اصلی این جنایت هولناک بی شک حضور دولت تروریستی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه است.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن حمله انتحاری به دانش آموزان مدرسه سیدالشهداء کابل، گفت: صحنه گردان اصلی این جنایت هولناک و تمام مشکلات امنیتی امروز  منطقه و جهان اسلام بی شک حضور دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه است.
 
وی با اعلام انزجار از این اقدام ددمنشانه و با انتقاد از سکوت برخی مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی، اظهار داشت: حادثه تروریستی مدرسه دخترانه حضرت سیدالشهداء (ع) کابل قطعا با چراغ سبز برخی کشورهای های حامی تروریست به ویژه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه رخ داد و برنامه ریزی شده بود.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره با محکوم کردن حضور بیگانگان در منطقه و به ویژه در غرب آسیا، افزود: خون به ناحق ریخته شده دانش آموزان مدرسه حضرت سیدالشهداء (ع) کابل و همه کشتارهای سال های اخیر در کشورهای منطقه ملت های منطقه را بیدارتر خواهد کرد و قطعا عاملان این جنایات هولناک به سزای اعمال خود خواهند رسید.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی و مجامع جهانی و بین المللی نسبت به این جنایت هولناک، تصریح کرد: این جنایت هولناک خوی وحشی گری استکبار و ایادی آنان را در منطقه بر همگان آشکار ساخت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: ماهیت این دشمنی ها کاملاً مشخص است که در برابر وحدت دنیای اسلام و پیروزی های اخیر جبهه اسلام و مقاومت اینگونه دست به جنایت می زنند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به بخشی از آیات قران کریم و ایستادگی  نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان، غزه، فلسطین اشغالی به ویژه در روزهای اخیر ، خاطر نشان کرد: امت اسلامی با اینگونه جنایت ها بیگانه نیست و این عملیات تروریستی در عزم اراده ملت های آزاده و مسلمان منطقه و جهان خللی ایجاد نخواهد کرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن این اقدام تروریستی و اقدام ددمنشانه و جنایت هولناک در به شهادت رساندن و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان مدرسه ای در کابل، تاکید کرد: حادثه اسفناک  مدرسه سیدالشهداء (ع) کابل و کشتار مردم مظلوم یمن و فلسطین نشان از ضعف کشورهای استکباری و ایادی آنان در منطقه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: مقاومت، پایداری و اتحاد رمز موفقیت کشورهای اسلامی در برابر این تفرقه افکنی ها و دشمنی هاست و با بصیرت و اتحاد و مقاومت کشورهای اسلامی و مسلمانان منطقه و جهان وعده و نصرت الهی محقق خواهد شد./950/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Netherlands
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
تحلیل جالبی بود. سخن نویی است.
0
0
ناشناس
Netherlands
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
به یاد دختران افغان که به جُرم هزاره بودن، به خون کشیده شدند....

گاهی پدر شدیم و پسر را گریستیم
گاهی پسر شدیم و پدر را گریستیم
هر روز و شب، درست چهل سال می‌شود
ساعاتِ تلخِ پخشِ خبر را گریستیم
هر دم به خون خویش فتادیم و ساختیم
هِی قبر تازه کوه و کمر را، گریستیم
مادر شدیم و از پس هر زخم انفجار
هی چشم‌هایِ مانده به در را گریستیم
در خون نشست روسریِ دختران‌مان
رخساره‌گانِ قرص قمر را گریستیم
بعد از تو روزگار همانی که بود، ماند
هر سال ما قضا و قدر را گریستیم
بعد از تو نیز مثل خودت عاصی عزیز!
«شب را گریستیم، سحر را گریستیم»
0
0
ارحمنی یا رب
Spain
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
سلام و درود بر این دختران شهید.
امیدوارم که با حضرت رقیه و بانوان اهل بیت محشور شوند.
0
0